Etiquetes

divendres, 28 de març del 2014

Poema per Sant Jordi

Aquest any, la temàtica dels poemes de Sant Jordi, són els diferents elements de l'espai i l'univers.
Els nens i nenes de segon recitarem una cançó escrita per en Pau Riba, que s'anomena Lluna Estimada.

LLUNA ESTIMADA


Lluna blanca, carona trista,
la llum de l’alba te fa petita
lluna, lluna, lluna de l’alba,
diga’m que esperes per anar a dormir.

Jo sé què esperes, lluna coqueta,
algú que et faci d’acompanyant,
que et digui coses a cau d’orella
i et prengui el rostre en les seves mans.

Lluna blanca, carona trista,
la llum de l’alba te fa petita
lluna, lluna, lluna de l’alba,
diga’m que esperes per anar a dormir.


Jo sé què esperes, lluna bonica,
vols que m’arribin els teus perfums
i amb els teus ulls plens de melangia
vols emportar-te’m molt lluny molt lluny.
.
Lluna blanca, carona trista,
la llum de l’alba te fa petita
lluna, lluna, lluna de l’alba,
diga’m que esperes per anar a dormir.

Jo sé què et passa, lluna estimada,
el teu cor et va enamorar de mi
però tu ets al cel i jo estic en terra
i no veus camins que ens puguin unir…

Però oh!…
no et desesperis pàl·lida lluna
jo sé un camí que podràs seguir:
Ves fins la vall, entre les muntanyes
i segueix el riu, que ell et durà aquí!
.
Lluna blanca, carona trista,
la llum de l’alba te fa petita
lluna, lluna, lluna de l’alba,
en lloc d'anar-te'n, vine aquí amb mi…


PAU RIBA




Aquí us deixo l'enllaç a una pàgina des de la qual podreu escoltar la cançó:
(No us espanteu! Què la música és una mica especial!!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada